صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۳۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶
يكى از اعضاى هيئت مديره باشگاه استقلال پس از خروج از محل باشگاه رفتار نادرستى را انجام داد.

به گزارش بولتن نیوز، نشست هيئت مديره باشگاه استقلال امروز با حضور تمامى اعضا برگزار شد.

زمانی و ملكى اعضاى هيئت مديره پس از خروج از باشگاه استقلال با خبرنگاران مصاحبه نكردند و محل باشگاه را ترك كردند.

 اکبر عباسی ملکی با رفتاری نامناسب مانع از مصاحبه دیگر عضو هیات مدیره استقلال يعنى زمانى با اصحاب رسانه شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: استقلال ، زمانی ، ملكى

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :