صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۳۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
مشاهدات چند دانشجوی ایرانی از جامعه امریکا
جموع برق تولید شده از طریق نیروگاه‌های هسته‌ای و منابع تجدیدپذیر و پاک همچون توربین‌های بادی و سلول‌های خورشیدی، از برق تولیدی ...

گروه اقتصادی:  سهم منابع مختلف، از ۴ تریلیون کیلووات برق تولید شده در امریکا در سال ۲۰۱۶ را می توان به دست آورد.



به گزارش بولتن نیوز، شاید آمار زیر برایتان جالب و غیر قابل باور باشد...

گاز طبیعی = ۳۳.۸ ٪
زغال‌سنگ = ۳۰.۴ ٪
هسته‌ای = ۱۹.۷ ٪
منابع تجدیدپذیر (شامل نیروگاه آبی، باد، بیومس، خورشیدی و زمین گرمایی) = ۱۴.۹ ٪
نفت = ۰.۶ ٪
سایر گازها = ۰.۳ ٪
سایر منابع تجدیدپذیر = ۰.۳ ٪

به عبارت دیگر، مجموع برق تولید شده از طریق نیروگاه‌های هسته‌ای و منابع تجدیدپذیر و پاک همچون توربین‌های بادی و سلول‌های خورشیدی، از برق تولیدی توسط منبع رده‌ی اول یعنی گاز طبیعی بیشتر است.

منبع: کانال تلگرام K1 in USA

برچسب ها: برق ، امریکا ، زغال‌سنگ

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :