صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۳۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
پرونده‌های میلیاردی تیم فوتبال استقلال در زمان مدیریت بهرام افشارزاده دردسر ساز شد.

به گزارش بولتن نیوز، با توجه به حضور افشارزاده در راس مدیریت باشگاه استقلال در فصل های گذشته به همین منظور شنیده می شود قرارداد های بلند مدتی با برخی بازیکنان منعقد شده که اکنون سازمان بازرسی روی آنها حساس شده است.

 قرارداد هایی که در زمان مدیریت افشارزاده توسط توفیقی مسئولا نقل و انتقالات باشگاه استقلال منعقد شده و در حال حاضر سازمان بازرسی قصد ورود به این قراردادها را دارد.

به این ترتیب شنیده می شود افشارزاده و توفیقی باید برای ادای پاره ای از توضیحات به سازمان بازرسی مراجعه کنند.

البته در این باره کامران صاحب پناه عضو هیئت مدیره سابق استقلال به خبرنگار ما گفت: از این مساله اطلاعی ندارم و کسی به ما حرفی برای حضور در سازمان بازرسی نزده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :