صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۳۰۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
مهدی رجب‌زاده بعداز بازی با سایپا از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و در حال حاضر در تمرینات گروهی سبزپوشان شرکت ندارد.

به گزارش بولتن نیوز، مهدی رجب‌زاده که مدتی است از ناحیه زانو مصدوم شده در بازی با سایپا پنج دقیقه تیمش را همراهی کرد. او اما بعد از این بازی باز هم از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و در حال حاضر در تمرینات گروهی سبزپوشان شرکت ندارد.

با تشخیص پزشکان، رجب‌زاده باید فعلاً مراحل درمانی را پشت سر بگذارد. با این شرایط کاپیتان ذوبی‌ها در بازی با پدیده که 21 مهر ماه انجام می‌شود، غایب خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :