صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۲۸۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
رسانه‌های دولتی کره شمالی گزارش دادند پیونگ یانگ در مذاکرات دوجانبه با روسیه خواستار پایان بخشیدن به سیاست خصمانه آمریکا در قبال کره شمالی شده است.

به گزارش بولتن نیوز، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، چو سون هویی، دبیرکل دپارتمان آمریکای شمالی در وزارت خارجه کره شمالی مذاکراتی را با اولگ بورمیستروف، یکی از مقامات ارشد وزارت خارجه روسیه برگزار کرد و گفت که این مذاکرات با هدف پایان بخشیدن به سیاست خصمانه آمریکا در قبال کره شمالی صورت گرفته است.

براساس گزارش آژانس خبری کره شمالی، این مذاکرات دوجانبه در مسکو و روز جمعه صورت گرفته است. دیپلمات کره شمالی همچنین با ایگور مورگلوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه نیز گفت‌وگو کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: در مذاکرت و دیدار دو طرف مقامات دو کشور به تبادل دیدگاه‌ها درباره نگرانی‌های دوجانبه نظیر اوضاع در شبه جزیره کره و روابط دوجانبه گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری رسمی کره شمالی همچنین آورده است: دبیرکل دپارتمان آمریکای شمالی در وزارت خارجه کره شمالی بر ضرورت توقف سیاست خصمانه آمریکا در قبال کره شمالی به منظور کاهش تنش و تضمین امنیت و ثبات در شبه جزیره کره و منطقه شمال شرق آسیا تاکید کرد.

مسکو در قبال کره شمالی سیاستی دوستانه اتخاذ کرده اما به نفع قطعنامه‌های اخیر شورای امنیت سازمان ملل در محکومیت برنامه‌های موشکی و اتمی کره شمالی رای داده است.

 

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :