صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۲۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر گفت: بر اثر بارش سنگین تگرگ در شهرستان اهر به باغات سه روستا و خودروها خسارت وارد کرد.

به گزارش بولتن نیوز، محمد اسدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر با اشاره به بارش سنگین تگرگ در شهرستان اهر، گفت: تگرگ که ساعتی پیش در شهرستان اهر شروع به بارش کرد به باغات روستاهای یاغبستلو، پسته بیگ، یخفروزان، قشلاق قراجه لو، شاهوردی قشلاقی و تازه کند که عمدتاً درختان سیب هستند خسارت قابل‌توجهی وارد کرد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر ادامه داد: اندازه هر تگرگ به‌اندازه گردو و تخم‌مرغ بود ولی خوشبختانه تاکنون غیر این روستاها از خسارت تگرگ گزارشی نرسیده و هنوز میزان خسارت وارده به باغات شهرستان اهر برآورد نشده است.

در سطح شهر اهر علاوه بر آب‌گرفتگی معابر عمومی به خودروهای شهروندان اهری نیز خسارت وارد کرد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: تگرگ ، گردو ، اهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :