صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۲۶۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
بعد ازخروج از جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: ما بزودی سخنگوی کمیته فنی را معرفی خواهیم کرد.

به گزارش بولتن نیوز، سیروس دین‌محمدی عضو کمیته فنی باشگاه استقلال بعد از خروج از جلسه این باشگاه در جمع خبرنگاران گفت: قرار نیست ما حرف بزنیم و مقرر شده طی یکی دو روز آینده کمیته فنی باشگاه سخنگویی را معرفی کرده تا وی نظرات نهایی خود را اعلام کند.

وی در پاسخ به این سوال که ‌آیا قرار است اعضای کمیته فنی با باشگاه قرارداد ببندند، گفت: همینطور است، مگر قرار است قرارداد نبندیم.

خبرنگاری گفت: آیا به نظر شما باشگاه به خاطر حضور در کمیته فنی به شما پول می‌دهد ، که دین محمدی با خنده گفت با اجازه‌تان من می‌روم! مجددا یک خبرنگار از دین محمدی سوال کرد که انتخاب سرمربی خارجی را به کمیته فنی محول کرده‌اند و آیا از سوی باشگاه از شما حمایت می‌شود که وی پاسخ داد؛ صد درصد هیات مدیره از ما حمایت خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :