صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۲۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳
سهراب مرادی بیان داشت:
قهرمان وزنه‌برداری بازی‌های داخل سالن آسیا گفت: به صورت شبانه‌روزی تمرین کرده بودم تا به این لحظه برسم و رکورد جهان را بشکنم.

به گزارش بولتن نیوز، سهراب مرادی در مورد رکوردشکنی خود در بازی‌های داخل سالن آسیا اظهار داشت: در حرکت اول دو ضرب عجله کردم با این حال تمرکزم را از دست ندادم چرا که شبانه روز برای رسیدن به این لحظه تلاش کرده بودم. خدا را شکر بعد از 18 سال توانستم رکورد مجموع جهان را بشکنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه‌اش فقط رکوردشکنی در مجموع بود، تصریح کرد: بله، چون رسیدن به رکورد مجموع سخت است و باید در یک ضرب و دوضرب وزنه‌های خوبی زد تا بتوان رکورد مجموع را شکست اما با تلاش شبانه‌روزی و دعاهای مردم موفق شدم.

مرادی با اشاره به سختی‌هایی که قبلا کشیده بود، تاکید کرد: با چند سال پیش هم می‌توانستم نتایج خوبی بگیرم اما برخی مشکلات نگذاشت اما الان تلاش می‌کنم بهترین‌ها را رقم بزنم.

قهرمان وزنه‌برداری بازی‌های داخل سالن آسیا درمورد برنامه خود برای مسابقات جهانی گفت: اصل حضورم در این بازی‌ها این بود که خودم را برای مسابقات جهانی محک بزنم تا در آن رقابت‌ها بدون نقطه ضعف ظاهر شوم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :