صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۲۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
ملکی و افتخاری در وزارت ورزش
مدیرعامل استقلال و یک عضو هیات مدیره باشگاه به دیدار سلطانی‌ فر وزیر ورزش و جوانان رفتند.

گروه ورزشی: پس از اتفاقات رخ داده در برنامه نود و افشاگری‌های صورت گرفته از سوی ملکی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، امروز (چهارشنبه) رضا افتخاری و اکبر عباسی‌ملکی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال برای بررسی آخرین تحولات باشگاه استقلال، برای دیدار با سلطانی‌فر، به وزارت ورزش و جوانان رفته‌اند و در جلسه با وزیر شرکت کرده‌اند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، این روزها اتفاقات عجیبی در استقلال تهران در حال رخ دادن است. اوج بی‌برنامگی و بی‌نظمی در این باشگاه در برنامه این هفته 90 رونمایی شد. جایی که اعضای هیات مدیره و سرمربی برای اثبات ادعاهای خود مقابل هم قرار گرفتند.

اکنون وزارت ورزش به عنوان رییس مجمع باشگاه استقلال تهران احتمالا به دنبال بررسی این اتفاقات و تحلیل دلایل افت این تیم است و شاید بزودی تغییراتی را در راس هیات مدیره و مدیریت این باشگاه رقم بزند تا هماهنگی مدیریتی بیشتری بین کادرفنی و مدیریت برقرار شود و حاشیه‌های این باشگاه پرطرفدار رو به خاموشی بگذارد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :