صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۲۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳
روابط عمومی اورژانس کشور از کشته و زخمی شدن ۴ نفر بر اثر حادثه انفجار مخزن اسید خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، ربیع‌زاده روابط عمومی اورژانس کشور درباره حادثه انفجار مخزن اسید گفت: در ساعت ۱۲:۵۰ ظهر امروز یک مخزن اسید در شهرک صنعتی رازی در کارخانه ارکان شیمی در شهرضای استان اصفهان منفجر شد.

او ادامه داد: ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند و ۲ مصدوم این حادثه را که دچار سوختگی ۱۰ و ۲۵ درصد بودند را به بیمارستان امام موسی کاظم(ع) منتقل کردند.

روابط عمومی اورژانس کشور گفت: متاسفانه در این حادثه ۲ نفر جان باختند.

منبع: ایلنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :