صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۲۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران به عنوان یکی از دو دریافت کننده برتر جام قهرمانان بزرگ انتخاب شد.

به گزارش بولتن نیوز، میلاد عبادی‌پور، دریافت کننده تیم ملی ایران در پایان مسابقات جام قهرمانان بزرگ در ژاپن در کنار ریکاردو لوکاری به عنوان یکی از دو دریافت کننده برتر و عضو تیم رویایی این مسابقات انتخاب شد.

او تنها عضو ایرانی تیم رویایی مسابقات والیبال جام قهرمانان بزرگ بود و جایزه نقدی 10 هزار دلاری را دریافت کرد.

ریکاردو لوکارلی نیز به عنوان باارزش‌ترین بازیکن جام انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :