صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۲۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
بازی‌های داخل سالن آسیا - ترکمنستان
ملی‌پوشان دوچرخه‌سواری ایران در بازی‌های داخل سالن آسیا در ترکمنستان در ۷ ماده‌ در بخش مردان و بانوان رکاب می زنند.

به گزارش بولتن نیوز و به نقل از فدراسیون دوچرخه‌سواری، بازی‌های داخل سالن آسیا از امروز شنبه به میزبانی ترکمنستان آغاز می‌شود و ورزشکاران ایران در سه رشته به مصاف حریفان خواهند رفت. طبق برنامه نمایندگان کشورمان در دوچرخه سواری از دوشنبه 27 شهریور رقابت خود را با حریفان آغاز می‌کنند. در این مسابقات نمایندگان ایران در رشته‌های زیر رکاب خواهند زد.

کایرین:
محمد دانشور
محمود پراش

٢٠٠ متر:
محمد دانشور
علی علی‌عسگری

تیم اسپرینت:
محمد دانشور، احسان خادمی و علی علی‌عسگری

کایرین - ٢٠٠متر بانوان:
فاطمه هداوند

اومنیوم بانوان:
پرستو باستی

تیم اسپرینت بانوان:
فاطمه هداوند و پرستو باستی

اومنیوم مردان:
محمد گنج خانلو

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :