صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۲۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶
ملی‌پوشان دوومیدانی کشورمان بامداد فردا برای حضور در بازی‌های داخل سالن آسیا به ترکمنستان سفر می‌کنند.

به گزارش بولتن نیوز و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، تیم ملی دوومیدانی ایران برای حضور در پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا، بامداد فردا (جمعه) تهران را به مقصد عشق‌آباد ترک می‌کند.

علی ثمری، حسن تفتیان، مسلم نیادوست، امیر مرادی، رضا قاسمی،حسین کیهانی، علی خدیور،کیوان قنبرزاده و سپیده توکلی 9 ورزشکاری هستند که ترکیب تیم ملی کشورمان را در این دوره از بازی‌ها تشکیل می‌دهند.

محمد محسن ربانی و امیر الوند به عنوان مربیان و هاشم صیامی نیز به عنوان سرپرست ملی‌پوشان را همراهی خواهند کرد.

مسابقات دوومیدانی در پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا در روزهای 26 تا 30 شهریور ماه برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :