صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۲۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱
شمشیربازی زیر ۱۶ سال کاپ آسیا
مسابقات شمشیربازی زیر ۱۶ سال کاپ آسیا با درخشش و قدرت نمایی نمایندگان کشورمان همراه شد.

به گزارش بولتن نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، رقابت‌های قهرمانی زیر 16 سال کاپ آسیا به میزبانی بانکوک تایلند در حال برگزاری است و نمایندگان شایسته کشورمان موفق شدند در بخش آقایان و بانوان به دو نشان نقره و یک برنز ارزشمند دست پیدا کنند.

 در بخش اسلحه اپه پسران محمد رضایی طادی نماینده ایران از تیم دانشگاه آزاد در مصاف با حریفان قدرتمند خود موفق به کسب عنوان ارزشمند نایب قهرمانی شد.

همچنین در بخش بانوان نیز فاطمه زارع و آنوشا شهابی از تیم دانشگاه آزاد با شایستگی و پشت سر گذاشتن رقبای مطرح آسیایی خود به ترتیب مدال نقره و برنز این رقابت‌ها را به خود اختصاص  دادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :