صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۱۹۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲
علی پروین خطاب به پیشکسوتان:
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر ما پیشکسوتان باشگاه با هم باشیم می‌توانیم پرسپولیس را مال خودمان کنیم!

گروه ورزشی: مراسم جشن تولد حمید جاسمیان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس امروز با حضور علی پروین و دیگر پیشکسوتان باشگاه برگزار شد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، علی پروین هم که در این مراسم حضور داشت، دقایقی برای حاضران صحبت کرد و توصیه هایی به سایر پیشکسوتان داشت.

پروین گفت: وقتی شما را دور هم می بینم، کِیف می کنم. خواهشم این است که همه با هم باشیم و اگر هم حرفی می زنیم، از همدیگر تعریف کنیم. ان شاءالله پیشکسوتان جمع شویم و روز به روز بیشتر هم بشویم.

وی تاکید کرد: اگر همه با هم باشیم می توانیم همه کاری بکنیم. حتی می توانیم پرسپولیس را مال خودمان کنیم!

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :