صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۱۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
رئیس پلیس راه شمال استان فارس از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در خرم‌بید فارس و مجروح شدن 13 نفر خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، سرهنگ احمد احمدی گفت: 13 کارگر معدنی بر اثر حادثه واژگونی یک‌دستگاه مینی‌بوس، مصدوم شدند.

احمدی گفت: بنا به نظر کارشناسان پلیس‌راه، علت واژگونی این خودرو، بی‌توجهی راننده به جلو بوده است.

 شهرستان خرم‌بید در شمال استان فارس، بیشترین تعداد معادن استان فارس را در خود جای داده است.

 

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :