صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۱۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
والنسیا به دنبال وقت تلف کردن بود
مدافع برزیلی سفیدپوشان مادریدی می‌گوید او و هم تیمی‌هایش نباید چنین نگرشی داشته باشند که تنها با رونالدو و راموس می‌توانند به پیروزی برسند.

به گزارش بولتن نیوز، مارسلو در پی تساوی 2 بر 2 بامداد امروز (دوشنبه) رئال مادرید برابر والنسیا در چارچوب هفته دوم لالیگای اسپانیا گفت: این تساوی مانند یک شکست برای ما به شمار می‌رود. ما باید این بازی را می‌بردیم، اما فوتبال همین است. گاهی اوقات آن شور و شوق لازم را نداریم و نتوانستیم در این بازی به نتیجه مطلوب برسیم.

مدافع برزیلی کهکشانی‌ها که از رفتار برخی بازیکنان والنسیا از جمله نتو، دروازه‌بان برزیلی این تیم بابت وقت تلف کردن ناراحت است، اظهار داشت: والنسیا با وقت تلف کردن در این بازی، تیم کوچکی به نظر رسید.

کاپیتان سفیدپوشان مادریدی در ادامه با اشاره به غیبت دو بازیکن کلیدی این تیم در این دیدار، خاطرنشان کرد: کریستیانو و راموس بازیکنانی بزرگ هستند و کمک شایانی به ما می‌کنند، اما نباید این‌طور فکر کنیم که تنها با وجود رونالدو و سرخیو می‌توانیم به پیروزی برسیم.

وی همچنین در مورد صحنه‌ای که در محوطه جریمه والنسیا تعادلش بر هم خورد، گفت: نمی‌دانم که حرکت دنیل پارخو روی من خطای پنالتی بود یا خیر، اما پای او با من برخورد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :