صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۱۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
هافبک ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن ۳ جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

به گزارش بولتن نیوز، مارکو وراتی، هافبک پاری‌سن‌ژرمن به دلیل توهین به داور در جریان دیدار پاری‌سن‌ژرمن مقابل تولوز در هفته سوم لوشامپیونه فرانسه، طبق حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه 3 جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

او پس از دریافت 2 کارت زرد به داور توهین کرد و این موضوع به جریمه کارت قرمز او افزود شد.

به این ترتیب وراتی در 3 بازی آتی تیمش در لیگ فرانسه حضور نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :