صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۱۳۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بیان داشت:
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اصلی‌ترین هدف تیمش را در فصل جاری راهی به لیگ برتر عنوان کرد.

به گزارش بولتن نیوز، وینگو بگوویچ با ابراز خرسندی از پیروزی مهم گل‌گهر مقابل نساجی مازندران در هفته دوم لیگ دسته اول گفت: بازیکنان ما در این مسابقه یک بازی تاکتیکی انجام دادند و خیلی خوب ظاهر شدند. آنها از لحاظ روحی و روانی در شرایط بسیاری بالایی بودند و پیروزی برابر نساجی مقابل 15 هزار تماشاگر بسیار باارزش بود. من از عملکرد آنها راضی هستم، ولی باید این برد را فراموش کرده و به بازی‌های آینده فکر کنیم.

وی در مورد شانس گل‌گهر برای صعود به لیگ برتر خاطر نشان کرد: صعود به لیگ برتر در فصل گذشته جزو هدف‌های باشگاه نبود و قرار بود ما در بین شش تیم بالای جدول باشیم، اما خوب نتیجه گرفتیم و متأسفانه در آخرین هفته نتوانستیم به لیگ برتر بیاییم. ما در چند بازی از داوری ضرر کردیم و در بعضی از بازی‌ها نیز خودمان عملکرد خوبی نداشتیم. نیامدن گل‌گهر به لیگ برتر ناراحت‌کننده بود ولی امسال تلاش می‌کنیم تا این اتفاق رخ دهد.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در خاتمه تصریح کرد: تیم ما به خوبی از سوی مسئولان باشگاه و کارخانه حمایت می‌شود و امکانات خوبی داریم. تمام شهر هم پشت تیم هستند و امیدوارم بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :