صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۱۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
تورنمنت سئول کاپ - کره‌ جنوبی
ملی‌پوشان هندبال ایران دومین دیدارشان در رقابت‌های سئول کاپ را نیز واگذار کردند.

به گزارش بولتن نیوز، تیم ملی هندبال ایران در دومین و آخرین دیدار خود در تورنمنت سئول کاپ کره‌جنوبی مقابل میزبان به میدان رفت و با نتیجه 33 بر 22 مقابل این تیم مغلوب شد.

کره در نیمه اول این دیدار هم با نتیجه 20 بر 11 از تیم ملی ایران جلو افتاده بود. تیم ملی هندبال ایران روز گذشته هم بازی را مقابل تونس واگذار کرده بود.

مجتبی حیدرپور، مهدی موسوی، امید سه‌کناری، امین کاظمی، سعید پورقاسمی، رحیم مؤمنی‌زاده، مهرداد صمصامی، احسان ابوئی، جلال کیانی، میلاد مسائلی، محمد قاسمی، مهدی بیجاری، سلامان بربط، محمد سیاوشی، فرهاد شفیعی و علی رحیمی 16 بازیکنی هستند که در این رقابت‌ها برای تیم ملی ایران به میدان رفتند. مربی‌گری این تیم را علی‌رضا حبیبی بر عهده دارد.

نتایج کامل این رقابت‌ها:

کره 28 – تونس 28

ایران 23 – تونس 30

ایران 22 – کره 33

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :