صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۰۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی بیان داشت:
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد که تیمش هفته آینده استقلال را ببرد و شکست مقابل پرسپولیس را جبران کند.

به گزارش بولتن نیوز، محمد ایران‌پوریان پس از شکست 2 بر یک تراکتورسازی مقابل پرسپولیس گفت: بازی خیلی خوبی بود اما چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز اصلا وضعیت خوبی نداشت. من نمی‌دانم چه بلایی بر سر این چمن آورده‌اند.

وی با اشاره به دیدار هفته آینده مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که همانند این بازی مقابل استقلال هم همه تلاشمان را به کار بگیریم تا با دست پر از زمین بازی بیرون بیاییم. زمانی که از فرصت‌هایمان استفاده نمی‌کنیم و حریف به گل می‌رسد دیگر نمی‌دانیم چه کاری انجام بدهیم. امیدوارم هفته آینده مقابل استقلال پیروز شویم.

بازیکن تراکتورسازی به تشکر از هواداران تیمش پرداخت و یادآور شد: دست‌بوس تک تک هوادارانی هستم، امروز به ورزشگاه آمده و از تیمشان حمایت کردند. متاسفم که شرمنده آنها شدیم. اما آنها مثل همیشه فوق‌العاده بودند. هفته به هفته بهتر می‌شویم و امیدواریم هفته آینده این باخت را جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :