صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۰۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
رئیس سازمان شیلات ایران پیش بینی کرد: امسال از محل صادرات آبزیان ۴۷۰ میلیون دلار ارز عاید کشور شود.

به گزارش بولتن نیوز، حسن صالحی اظهار داشت:سال گذشته تولید محصولات شیلاتی در کشور یک میلیون و ۹۰ هزار تن بود که صادرات آبزیان ۴۱۲ میلیون دلار ارز آوری برای کشور داشته است.

وی از پرورش ۲۰۰ میلیون قطعه ماهی زینتی کشور در سال جاری خبر داد و گفت: پارسال ۴۰ میلیون قطعه ماهی زینتی به کشورهای حوزه خلیج فارس و ترکیه صادر شد که این میزان ۳ میلیون دلار ارزآوری داشت.

معاون وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: هم اینک مصرف سرانه ماهی در کشور ۱۰.۶ کیلوگرم است که این میزان در چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از قطب های پرورش ماهی سردآبی ۸ کیلوگرم است.

منبع: خبرگزاری مهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :