صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۰۷۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
نیکخواه‌بهرامی بیان کرد:
کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال گفت: به‌خاطر آرامش زیادی که در چین دارم، این کشور را برای بازی انتخاب می‌کنم.

به گزارش بولتن نیوز، صمد نیک‌خواه بهرامی در مورد پیوستنش به تیم جیانگ‌سو در لیگ بسکتبال چین اظهارداشت: حدود 3 تیم نیاز به بازیکن آسیایی داشتند که 2 تیم بازیکنی می‌خواستند که پست‌شان به من نمی‌خورد و تنها تیم جیانگسو تنگشی بود که نیاز داشت و با صحبت‌هایی که داشتیم به توافق رسیدیم و فصل آینده در این تیم بازی می‌کنم.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه در فصل آینده تعداد بازیکنان آسیایی در تیم‌ها کمتر شده است به همین دلیل انتخاب‌ها سخت‌تر شده است.

کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال در مورد اینکه چه شناختی از تیم جدیدش دارد، گفت: شناخت آنچنانی ندارم، از بازیکنانی که جذب کرده یا می‌خواهد جذب کند اطلاعی ندارم و فقط می‌دانم دنبال یک بازیکن پست یک خارجی هستند.

نیک‌خواه بهرامی در مورد چهارمین فصل حضورش در لیگ چین عنوان کرد: به خاطر آرامش زیادی که در چین دارم آنجا را انتخاب می‌کنم جدا از بحث‌های مالی آنجا احساس راحتی دارم و دور از حواشی هستم و سرمان به کار خودمان است.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :