صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۰۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان گفت: تاکنون ۱۵ تن از مصدومان زلزله صبح امروز به بیمارستان علیمرادیان نهاوند مراجعه کردند.

به گزارش بولتن نیوز، حبیب معصومی اظهار داشت: زلزله 4.7 ریشتری صبح امروز نهاوند 15 نفر مجروح داشت که 11 نفر آنها سرپایی درمان و چهار نفر نیز بستری شدند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این زلزله کشته نداشته است افزود: جراحت این افراد سطحی بوده و یک نفر نیز دچار شکستگی پا شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان گفت: این مرکز همچنان در حالت آماده باش برای خدمات‌رسانی به دیگر مجروحان احتمالی است.

وی عنوان کرد: رسیدگی سریع‌ به مجروحان و انتقال آنان به مراکز درمانی در دستور کار تکنیسین‌های اورژانس قرار دارد و به منظور تسریع در انتقال مجروحان احتمالی این زمین‌لرزه، چند دستگاه آمبولانس‌ به صورت آماده‌باش به محل‌های آسیب دیده اعزام شد.

منبع: العالم
برچسب ها: زلزله ، نهاوند ، مصدوم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :