صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۰۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
کتف راستم دچار پارگی شده است
ملی‌پوش فوق‌سنگین وزنه‌برداری گفت: به دلیل آسیب‌دیدگی حداقل یک ماه دیگر نمی‌توانم وزنه بزنم.

به گزارش بولتن نیوز، رامین ربیعی درباره شرایط مصدومیتش عنوان کرد: در حالی که در اردوی ورزقان 50 کیلوگرم زیر رکوردم را می‌زدم از ناحیه کتف راست دچار آسیب‌دیدگی شدم. بعد از MRI مشخص شد که کتفم دچار پارگی شده است و حداقل 2 ماه دور از میادین خواهم بود.

وی ادامه داد: با صحبتی که با پزشکان انجام دادم گفتند که نیازی به جراحی نیست و با فیزیوتراپی می‌توانم برگردم؛ البته یک هفته دیگر باید دستم بسته باشد و سپس فیزیوتراپی را آغاز کنم. با توجه به اینکه یک ماه از آسیب‌دیدگی‌ام گذشته حداقل یک ماه دیگر نمی‌توانم وزنه بزنم.

دارنده مدال برنز بازی‌های کشورهای اسلامی تصریح کرد: با این شرایط مسابقات دانشجویان جهان را از دست داده‌ام و تمام تلاشم این است که حداقل به بازی‌های داخل سالن آسیا برسم. امیدوارم در این مدت بتوانم خودم را آماده حضور در این مسابقات کنم.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :