صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۰۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
بازیکن تیم پرسپولیس به احتمال فراوان از امروز در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.

به گزارش بولتن نیوز، احمد نوراللهی بازیکن تیم پرسپولیس که برای گذراندن دوران خدمت سربازی از این تیم جدا و به تراکتورسازی رفته بود با گرفتن کسری خدمت و همچنین با توجه به اعلام عدم نیاز باشگاه تراکتورسازی، قادر خواهد بود از 29 شهریور برای پرسپولیس به میدان برود. این در حالی است که 3 ماه عدم نیاز باشگاه تراکتورسازی نسبت به این بازیکن باعث شده تا به جای 29 آذرماه او 3 ماه زودتر بتواند برای پرسپولیس به میدان برود.

البته در صورتی که مجوز بازی کردن نوراللهی برای او صادر شده باشد این بازیکن حتی قادر است از هفته اول لیگ برتر برای پرسپولیس به میدان برود.

با این همه قرار است نوراللهی به زودی در تمرینات تیم پرسپولیس حاضر شود.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :