صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۰۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
مسابقات تنیس فدکاپ
تیم ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های تنیس فدکاپ مقابل هنگ کنگ قرار گرفت که بازی اول انفرادی را وزیری واگذار کرد.

به گزارش بولتن نیوز، در نخستین روز از مسابقات تنیس گروه دو منطقه آسیا فدکاپ، تیم ملی ایران به مصاف هنگ کنگ رفت که در نخستین بازی بخش انفرادی، صدف صادق وزیری مفابل چونگ 2 بر صفر و با نتایج ( 6 بر یک و 6 بر یک) شکست خورد.

در دومین بازی غزل پاک باطن با لینگ ژانگ روبرو خواهد شد.

در بخش دو نفره سارا امیری و یاسمین منصوری به میدان خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: تنیس ، فدکاپ ، آسیا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :