صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۰۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
تیم سپیدرود رشت در دیداری تدارکاتی مقابل گل گهر سیرجان به برتری رسید.

به گزارش بولتن نیوز، تیم فوتبال سپیدرود رشت که هم‌اکنون در اردوی یک هفته‌ای خود در تهران به سر می‌برد، عصر امروز (دوشنبه) از ساعت 18 در دومین دیدار تدارکاتی خود در این اردو، به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت که در پایان این دیدار تیم سپیدرود موفق شد با نتیجه 2 بر یک مقابل تیم دسته اولی گل‌گهر به برتری برسد.

سید محسن حسینی هر دو گل سپیدرود و محمد غلامی تک گل گل‌گهر را در این دیدار به ثمر رساندند.

شاگردان نظرمحمدی در اولین دیدار تدارکاتی خود در اردوی تهران نیز روز شنبه مقابل فولاد خوزستان به نتیجه تساوی بدون گل دست یافت.

سپیدرودی روز چهارشنبه نیز به مصاف ماشین‌سازی تبریز خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :