صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۰۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
جوکوویچ بعد از آسیب‌دیدگی در مسابقات تنیس ویمبلدون:
تنیسور مطرح جهان درباره آسیب‌دیدگی‌اش در مسابقات ویمبلدون گفت: هنوز به طور کامل مشخص نیست چه کاری باید انجام دهم، اما بهترین کار استراحت است.

به گزارش بولتن نیوز، نواک جوکوویچ تنیسور مطرح صربستانی، شب گذشته در ست دوم مسابقات ویمبلدون مقابل توماس بردیچ دچار آسیب‌دیدگی شد و نتوانست رقابت خود را به پایان برساند.

این تنیسور 30 ساله درباره شرایطش اظهار داشت: این امکان وجود دارد که جراحی را به من پیشنهاد دهند، اما فکر نمی‌کنم پیشنهاد خوبی باشد. جراحی و استفاده از قرص، هیچ کدام راه حل خوبی نیست.

وی افزود: نتیجه‌گیری منطقی این است که مدت طولانی استراحت کنم. شاید این استراحت هم برای آسیب‌دیدگی‌ام و هم فکرم ضروری باشد.

جوکوویچ هم از ناحیه آرنج و هم شانه دچار آسیب‌دیدگی است.

این تنیسور مطرح جهان در پاسخ به این سوال که بالاخره قرار است برای این مشکل چه کاری انجام دهد، گفت: شاید جراحی شوم و شاید راه حل دیگری پیدا شود. هنوز کسی به طور مشخص نمی‌داند چه کاری لازم است که انجام شود. فکر می‌کنم استراحت در حال حاضر تنها کاری است که می‌توانم انجام دهم.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: تنیس ، جوکوویچ ، مصدومیت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :