صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۰۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
مدیرعامل پیشین استقلال ممکن است به عنوان یکی از مدیران باشگاه نساجی منصوب شود.

به گزارش بولتن نیوز، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در چند روز اخیر در اردوی تمرینی تیم نساجی قائمشهر در سرعین حضور یافته و کنار مدیران باشگاه از تمرینات این تیم بازدید کرده است. همین مسئله باعث شده صحبت‌هایی مبنی بر حضور فتح‌الله‌زاده در باشگاه به گوش برسد.

مهدی پرهام مالک باشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا در این باره گفت: فتح‌الله‌زاده دوست ماست و همیشه کنار ما حضور دارد. باشگاه نساجی متعلق به خود اوست! چه فرقی می‌کند در باشگاه پستی داشته باشد یا خیر.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :