صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۰۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸
فکر می‌کنم برای قرعه‌کشی باید به خودمان نمره 4 یا 5 بدهیم!
کاپیتان سابق استقلال گفت: من برای همه تیم‌ها قرعه برداشتم ولی امیدوارم دستم برای استقلال خوب باشد.

گروه ورزشی: رضا عنایتی بعد از پایان مراسم قرعه‌کشی در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم امسال لیگی پربار کم‌حاشیه و کم‌آسیب دیده داشته باشیم و من برای همه آرزوی بهترین‌ها را دارم. امیدوارم لیگ امسال به تیم ملی فوتبال ایران کمک کند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس، کاپیتان سابق استقلال در پاسخ به این سؤال که نظرش در مورد خریدهای این تیم چیست، گفت: استقلال تمام بازیکنانی که گرفته قابل احترام هستند و من امیدوارم این نفراتی که آمده‌اند همانی باشند که در تیم‌های خود بوده‌اند. من مقابل شجاعیان و بیت‌سعید بازی کرده‌ام و می‌دانم آنها کیفیت خوبی دارند. امیدوارم آنها در استقلال مثل سالیان قبل‌شان باشند.

عنایتی با اشاره به ناهماهنگی در مراسم امشب گفت: مراسم دیر برگزار شد ولی من از اول مراسم حضور داشتم. به نظرم فدراسیون باید یک نامه رسمی به باشگاه‌ها می‌زد و فکر می‌کنم قرعه‌کشی همه جای دنیا را شاهد هستیم. به نظرم باید به خودمان نمره 4 یا 5 بدهیم و ای کاش که همه مدیران در اینجا حضور داشتند. من اکبر میثاقیان را فقط دیدم که فکر می‌کنم او همه جا هست و من برای او و سیاه‌جامگان و تیم‌های شهرم آرزوی موفقیت دارم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا امسال بازی خواهد کرد، گفت: این روزها می‌خواهم فقط استراحت کنم و خبری از بازی کردن نیست. بعد از 20 سال فوتبال بازی کردند اجازه دهید کمی هم ما استراحت کنیم.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :