صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
بازیکنان تیم قرمز و سفیدپوش باسک، برای روحیه دادن به هم‌تیمی بیمار خود، دست به کار جالبی زدند.
به گزارش بولتن نیوز، تمام بازیکنان تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو برای ابراز همدردی با یرای آلواری، مدافع میانی این تیم که به بیماری سرطان مبتلاست موهای سر خود را تراشیدند.

آلوارس 22 ساله ماه گذشته فهمید که با وجود عمل جراحی که ماه دسامبر سال گذشته روی او صورت گرفت، بیماری‌اش به طور کامل برطرف نشده است و پروسه شیمی درمانی را برای درمان خود آغاز کرد. او که ماه فوریه به شیوه‌ای معجزه‌آسا به میادین برگشت، ماه گذشته بعد از انجام یک سری آزمایش‌ها فهمید که بیماری‌اش دوباره عود کرده است و به همین دلیل مجبور به ترک اردوی تیم زیر 21 سال اسپانیا شد و حالا گفته می‌شود که حداقل تا سه ماه دیگر هم خانه‌نشین خواهد بود چون باید شیمی درمانی‌اش را کامل کند.

حالا هم‌تیمی‌های آلواری برای روحیه دادن به او که در اثر شیمی درمانی موهای سرش ریخته است، همگی موهای سر خود را تراشیده‌اند. آوارس به تازگی تمرینات بدنسازی‌اش را از سر گرفته است تا آمادگی خود را برای بازگشت به میادین حفظ کند.
منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :