صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
سرمربی فولاد خوزستان منتظر جواب هیئت مدیره در مورد جذب بازیکن خارجی است.
به گزارش بولتن نیوز، باشگاه فولاد حاضر به جذب بازیکن خارجی نیست ولی پورموسوی نتوانسته در پست دفاع میانی و مهاجم، بازیکن مورد نظرش را پیدا کند. او می‌خواهد در این دو پست بازیکن خارجی جذب کند و از هیئت مدیره خواسته که با جذب دو بازیکن خارجی موافقت کنند. سرمربی فولاد در این زمینه منتظر پاسخ هیئت مدیره است.

خبر دیگر در مورد فولاد این است که آنها تا شروع لیگ برتر 4 بازی دوستانه انجام خواهند داد. فولاد در تاریخ 17 و 21 تیرماه در اهواز به مصاف شاهین ویس و سپاهان ایذه خواهد رفت و سپس 22 تیر به تهران می‌آید تا یک روز بعد بازیکنان این تیم به ایفمارک بروند. فولاد 25 و 27 تیر هم دو بازی دوستانه با پیکان و سایپا انجام خواهد داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :