صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به همراه هافبک دفاعی این تیم قراردادشان با سرخپوشان را در هیئت فوتبال استان تهران ثبت کردند.
به گزارش بولتن نیوز، سید‌جلال حسینی و کمال کامیابی‌نیا ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قراردادشان را با باشگاه پرسپولیس ثبت کردند.

قرارداد هر دو بازیکن یک ساله است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :