صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
با اعلام منصوری
باشگاه شهرداری ساوه هم مدارک خود را به سازمان لیگ برتر فوتسال ارائه داد.
به گزارش بولتن نیوز، صبح امروز (دوشنبه) کریم منصوری در گفت‌‌وگو با تسنیم اعلام کرد که شهرداری ساوه مدارک خود را هنوز به سازمان لیگ فوتسال ارائه نداده که اگر مدارک تا ساعت 13 به سازمان لیگ نرسد، شهرداری ساوه از لیگ برتر کنار گذاشته می‌شود و لیگ برتر با 13 تیم ادامه می‌یابد.

کریم منصوری پس از پایان مهلت ارسال مدارک تیم‌ها اظهار داشت: شهرداری ساوه هم مدارک خود را به سازمان لیگ فرستاد و لیگ برتر با 14 تیم ادامه می‌یابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :