صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
گل‌محمدی کارش را خوب بلد است
مدافع - هافبک چپ تیم تراکتورسازی معتقد است تیمش از آن چیزی که هواداران فکر می‌کنند بهتر خواهد بود.

به گزارش بولتن نیوز، محمد نادری درباره شرایط تیم تراکتورسازی پیش از آغاز لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر شرایط ما خوب است و کار را خیلی اصولی شروع کردیم. فعلاً که در دوران بدنسازی هستیم و مراحل آماده‌سازی را پشت سر می‌گذاریم. یحیی گل‌محمدی هم کارش را خوب بلد است و به جوانان بها می‌دهد. من با او رابطه خوبی دارم.

وی در واکنش به این مسئله که امسال باید جای سعید آقایی را پر کند، گفت: من با سعید آقایی دوست بودم و او حتی الگوی من بود. هواداران مطمئن باشند که من همه تلاشم را خواهم کرد که جای آقایی را به بهترین شکل ممکن پر کنم. هواداران مطمئن باشند که نمی‌گذارم آنها جای خالی آقایی را حس نکنند.

بازیکن تیم تراکتورسازی کار تیمش را برای سال آینده بسیار سخت دانست و خاطرنشان کرد: کارمان واقعاً سخت است، اما دوران آماده‌سازی پیش‌فصل را خیلی خوب شروع کردیم. مطمئنم از آن چیزی که هواداران فکر می‌کنند، خیلی بهتر خواهیم بود. ما به حمایت تک‌تک هواداران نیاز داریم. امیدوارم آنها هم به تیم‌شان کمک کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :