صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۸۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
درست نیست در مورد پرسپولیس صحبت کنم
هافبک جدید تیم فوتبال نفت‌تهران ابراز امیدواری کرد که نفت‌تهران و خودش سال خوبی را داشته باشند.
گروه ورزشی: پیام صادقیان در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال نفت‌تهران اظهار داشت: صحبت‌های خوبی با علی کریمی داشتم و تصمیم گرفتم شاگرد ایشان در نفت‌تهران شوم. فکر می‌کنم تصمیم درستی گرفتم و امیدوارم هم سال خوبی برای نفت رقم بزنیم و هم اینکه سال خوبی برای شخص من باشد.
 
 
 

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، وی در مورد اینکه بیشتر بازیکنان با تیم‌های دیگر قرارداد بسته‌اند، تصریح کرد: همه بازیکنانی که به نفت‌ آمده‌اند، شرایط این باشگاه و مشکلات آن را می‌دانستند. بیشتر بازیکنان از جمله من، به خاطر علی آقا (کریمی) به این تیم آمدیم. درست است که تمرینات را دیر شروع کرده‌ایم، اما کادر فنی برنامه‌ریزی و تمرینات پرفشاری را در نظر گرفته است. امروز در فوتبال نام‌ها مهم نیستند. بازیکنان جوان زیر 23 سال خوبی جذب نفت شده‌اند و امیدوارم فصل خوبی را رقم بزنیم.

هافبک تیم فوتبال نفت‌تهران در خصوص اینکه گفته بود حاضر است با پرسپولیس قرارداد سفید امضا کند، گفت: اکنون در تمرین نفت حضور دارم و درست نیست در این باره صحبت کنم.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :