به گزارش بولتن نیوز، محمد غلامی مهاجم فصل پیش تیم خونهبهخونه بابل با عقد قراردادی به تیم گلگهر سیرجان ملحق شد.غلامی سابقه عضویت در تیمهای راهآهن و سپاهان را در کارنامه دارد.