صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در حاشیه برگزاری نخستین جلسه تمرینی شاگردانش فاش کرد خواهان همکاری با بازیکن بازنشسته فصل قبل به عنوان دستیار بوده است.

به گزارش بولتن نیوز، یکی از اقداماتی که کارلو آنچلوتی در 5 هفته تعطیلی تابستانی انجام داد، انتخاب دستیار بود.

او 2 دستیار فصل گذشته‌اش یعنی کلمنت و گرلاند را از دست داده بود و دنبال کمک مربی می‌گشت. به همین خاطر فیلیپ لام و ژابی آلونسو یعنی 2 بازیکنی که در پایان فصل اخیر بازنششته شدند، را مد نظر داشت.

کارلتو به خبرنگاران گفت: می‌خواستم دستیاری بگیرم که باشگاه را خوب بشناسد.از این جهت نظر لام و آلونسو را هم پرسیدم که آیا می‌خواهند به عنوان کمک، با من همکاری کنند  یا نه.

وی بعد از آنکه پاسخ منفی از این دو گرفت، به سراغ «ویلی سانیول» ملی‌پوش با سابقه و فرانسوی اسبق مونیخی‌ها رفت.

آنچلوتی عنوان کرد: با ویلی به خوبی می‌توانم همکاری کنم. امیدوارم او بتواند در پیشبرد تیم به ما کمک کند. انتخاب او گزینشی صحیح بوده و از بیلان خوبی برخوردار است.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :