صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۷۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
یک متخصص طب سنتی در رابطه با میوه‌های مفید که سبب جلوگیری از گرمازدگی افراد در فصل گرما می‌شود توضیحاتی را ارائه کرد.
به گزارش بولتن نیوز، محمد شهسواری گفت: بدون شک با افزایش دمای هوا، نوع مواد غذایی مورد استفاده افراد نیز باید تا حدودی تغییر پیدا کند.

وی افزود: برخی خوراکی‌ها هستند که سبب کاهش دمای بدن می‌شوند و خوردن آن‌ها در فصل تابستان توصیه می‌شود.

این متخصص طب سنتی با اشاره به لزوم مصرف برخی میوه‌ها در فصل تابستان اظهارکرد: برخی میوه‌ها از قبیل: گلابی، خیار، انگور، طالبی و هندوانه سبب خنک ماندن بدن در فصل گرما هستند.

شهسواری ادامه داد: این میوه‌ها سرشار از آنتی اکسیدان‌های ضروری هستند و علاوه بر آن، بخش قابل توجهی از آن‌ها را آب تشکیل داده و مصرف آن‌ها سبب می‌شود بدن در مواجهه با گرما، آب کافی داشته باشد.

وی با اشاره به فواید زیاد لیمو ترش خاطرنشان کرد: مصرف لیمو ترش در فصل تابستان توصیه می‌شود. افراد می‌توانند لیمو ترش را با آب و کمی شکر مخلوط کرده و مصرف کنند.

این متخصص طب سنتی تاکید کرد: خوردن شربت آب لیمو به همراه نعنا به کم کردن دمای بدن در هنگام اوج گرفتن گرما کمک می‌کند.

منبع: جام جم آنلاین

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :