صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۷۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
فرماندار دهلران از تغییر ساعت کاری ادارات شهرستان از دهم تیرماه جاری خبر داد.
به گزارش بولتن نیوز، سید حسینعلی موسوی گفت: با توجه به پایان ماه مبارک رمضان لذا ساعت کاری ادارات شهرستان دهلران از دهم تیرماه تغییر می‌کند.

وی افزود: ساعت شروع به کار ادارات از این پس ۶ و۳۰ صبح تا ۱۴ و ۳۰ بعدازظهر است.

فرماندار دهلران افزود: بر این اساس همه ادارات شهرستان ملزم به رعایت ساعت کاری فوق هستند.

موسوی گفت: مدیران و کارکنان ادارات شهرستان باید نهایت تلاش و جدیت خود در راستای تکریم ارباب رجوع را داشته و رعایت ساعت کاری را مد نظر قرار دهند.
منبع: خبرگزاری میزان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :