صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۶۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
تداوم گرما تا آخر هفته:
موج گرمای هوای بالای ۵۰ درجه که از دیروز در آسمان خوزستان مستقر شده است، تا آخر هفته در آسمان استان تداوم خواهد داشت.
به گزارش بولتن نیوز، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: طی سه روز آینده امکان افزایش دمای بیشتر نقاط استان به بالاتر از ۴۹ درجه سانتی گراد به ویژه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه وجود دارد.

کوروش بهادری افزود: در شهرهای اهواز، شوشتر، امیدیه، هندیجان، آبادان امکان بالا رفتن دما حتی بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد وجود دارد.

وی بیان کرد: مدل‌های هوایی نشان می‌دهد هفته آینده کماکان افزایش دما در بیشتر نقاط استان را شاهد خواهیم بود و انتظار کاهش دما وجود ندارد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان توصیه کرد: صرفه جویی در مصرف آب و برق بویژه در ساعات اوج مصرف، اجتناب از ترددهای غیر ضروری در حوالی ظهر تا اوایل غروب جهت جلوگیری از گرمازدگی و آبیاری مزارع در اوایل صبح یا اوایل شب را به همه همشهریان برای جلوگیری از هر نوع مشکلی توصیه می‌کنیم.
منبع: خبرگزاری میزان
برچسب ها: گرما ، خوزستان ، هواشناسی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :