صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
تیم فوتبال سایپا که برای برگزاری اردوی تدارکاتی راهی اردبیل شده بود روز پنجشنبه به تهران برمی‌گردد.

به گزارش بولتن نیوز، اردوی تدارکاتی تیم فوتبال سایپا در سرعین اردبیل پنجشنبه به پایان می‌رسد.

علی دایی امروز تمرینات این تیم را به مناسبت عید سعیدفطر تعطیل کرده است. نارنجی‌پوشان تهرانی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در اردبیل تمرین می‌کنند.

شاگردان علی دایی 16 تیرماه در دومین اردوی تدارکاتی خود به شهر رامسر سفر می‌کنند.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: سایپا ، تدارکاتی ، تهران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :