صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰
سرمربی تیم ملی کامرون گفت:یکی از بهترین های آفریقا هستیم اما با آلمان فاصله داریم.

به گزارش بولتن نیوز، کامرونی ها امشب در رقابت های جام کنفدراسیون ها 3 بر یک مغلوب آلمان شدند و از صعود به نیمه نهایی بازماندند.

اوگو بروس بعد از بازی اظهارداشت:از نمایش تیمم در بازی که اینجا انجام دادیم، متعجب نشدم.همیشه گفته ام و باز تکرار می کنم کامرون یکی از بهترین تیم های آفریقا است.اما به هرحال با تیمی با کلاس جهانی مثل آلمان، فاصله دارد.

وی قابلیت های بازیکنان آلمان و بازی کاملا هجومی ژرمن ها در نیمه دوم را عامل باخت تیمش دانست.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: بروس ، آفریقا ، کامرون

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :