صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۶۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰
دروازه بان فصل گذشته تیم صبای قم بار دیگر به ذوب آهن برگشت و پیراهن این تیم را برتن کرد.
به گزارش بولتن نیوز، محمدباقر صادقی دروازه بان سابق ذوب آهن و سپاهان که در دو فصل گذشته پیراهن سایپا و صبای قم را برتن کرده بود، بار دیگر به ذوب آهن برگشت و اینبار شاگرد امیر قلعه نویی شد.
صادقی قراردادی یکساله با ذوب آهن امضا کرده و در لیگ هفدهم بار دیگر پیراهن این تیم را می پوشد.
منبع: ورزش 3

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :