صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
خوشحالم با برانکو کار می‌کنم
مهاجم نیجریه‌ای جدید تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که قرار نیست در این تیم رقابتی با مهدی طارمی داشته باشد.
گروه ورزشی: گادوین منشا پس از جلسه‌ای که صبح امروز (یکشنبه) با مسئولان باشگاه پرسپولیس برگزار کرد به میان خبرنگاران آمد و گفت: من با پرسپولیس قرارداد دو ساله بستم و اگر من را بخواهند، می‌توانم سه چهار سال در اینجا بمانم و قراردادم را تمدید کنم.
 
 
 

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، وی در پاسخ به این سؤال که در پرسپولیس چه شماره‌ پیراهنی خواهد داشت، گفت: من امسال شماره 90 گرفتم، چون قبلاً هم این شماره را پوشیده‌ام.

مهاجم جدید تیم پرسپولیس در مورد رقابتش با مهدی طارمی، گفت: من با طارمی رقابتی ندارم. ما با یکدیگر دوست و رفیق هستیم که می‌خواهیم امسال خط حمله پرسپولیس را بیمه کنیم.

منشا به تمجید از توانایی‌های برانکو پرداخت و تصریح کرد: برانکو مربی بسیار خوبی است و دیسیپلین کاری بسیار خوبی دارد. من خوشحالم که با او کار می‌کنم. پرسپولیس بهترین تیم ایران است و من هم از اینکه در اینجا هستم، احساس خوبی دارم.

برچسب ها: منشا ، پرسپولیس ، طارمی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :