صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۵۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۰
مدافع تیم تراکتورسازی اعلام کرد جزو اولین نفراتی بوده که با باشگاه برای ادامه همکاری به توافق رسیده است.

به گزارش بولتن نیوز، محمد ایران‌پوریان درباره مصدومیتش و اضافه شدن به تمرینات تراکتورسازی عنوان کرد: مصدومیت من از ناحیه زانو مربوط به فصل گذشته است که خوشبختانه شرایطم بهتر شده و از نظر جسمانی وضعیت خوبی دارم. طی چند روز آینده نیز به تمرینات گروهی اضافه خواهم شد و کارم راادامه می دهم.


وی درباره شرایط تراکتورسازی عنوان کرد: تیم ما باتوجه به محرومیتی که از سوی فیفا برای ما به وجود آمده وضعیت سختی دارد اما بازیکنان جوان خوبی داریم که می توانند به تیم کمک کنند. این جوانان  سرمایه‌های آینده باشگاه هستند و امیدوارم قدر پیراهنی که برتن کرده‌اند را بدانند و بهترین عملکرد را داشته باشند. 


مدافع تراکتورسازی با اشاره به حاشیه‌هایی که درباره ماندنش در این تیم ایجاد شده بود گفت: من همیشه گفته‌ام اولویت اول و آخرم تراکتورسازی است امسال هم جزو اولین نفراتی بودم که با باشگاه مذاکره کردم و به توافق رسیدم. مشکل خاصی وجود نداشت و بدون هیچ شرط و شروطی ماندگار شدم. امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی در فصل آینده داشته باشم.


ایران‌پوریان درباره آینده تیمش افزود: همانطور که گفتم کار بسیار سختی در لیگ‌برتر خواهیم داشت اما نهایت تلاشمان را به کار می گیریم تا نتایج خوبی کسب کنیم و هواداران از ما خشنود شوند. از سوی دیگر به حمایت هوادارانمان به شدت نیاز داریم. امیدوارم در لیگ هفدهم آنها به کمک ما بیایند و با حمایت‌های خود زمینه را برای موفقیت فراهم کنند.

منبع: ورزش 3

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :