صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
هافبک تهاجمی تیم فوتبال ذوب‌آهن ابراز امیدواری کرد در هفته جاری با مسئولان این باشگاه به توافق رسیده و قراردادش را تمدید کند.

به گزارش بولتن نیوز، مهدی رجب‌زاده در مورد اختلاف‌ مالی‌اش با ذوب‌آهن برای تمدید قرارداد گفت: ما در روزهای گذشته جلساتی را برگزار کردیم که البته منجر به عقد قرارداد نشد. قرار است این هفته هم با مسئولان باشگاه نشستی داشته باشم که امیدوارم منجر به امضای قرارداد شود. با این وجود من و بازیکنانی که هنوز با باشگاه به توافق نرسیده‌ایم، همه در تمرینات شرکت می‌کنیم و خوشبختانه شرایط تیم هم خوب است.

کاپیتان باتجربه تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود نداشتن قرارداد در تمرینات شرکت می‌کند، اظهار داشت: من ذوب‌آهن را دوست دارم و قبلاً هم تعصبم را به این تیم نشان داده‌ام. دوست ندارم خودم و تیم ضرر کنیم و امیدوارم که من و باشگاه این هفته به جمع‌بندی برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :