صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۵۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
اولویت‌بندی اقتصاد از نگاه یک فعال بخش خصوصی
عباس آرگون عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: تیم اقتصادی دولت دوازدهم باید اقتصاد را به‌گونه‌ای هدایت کند که بازار ایران از فضای چند نرخی بودن فاصله بگیرد، زیرا این چند نرخی بودن منشأ فسادها است و باید به سمت تک‌نرخی شدن ارز برویم.

گروه اقتصادی: یک عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: بهبود فضای کسب‌وکار، خروج از رکود و ایجاد اشتغال در جامعه و در آخر مبارزه با فساد و قاچاق کالا باید در اولویت اقتصادی دولت قرار بگیرد.

 
 

عباس آرگون در گفت‌وگو با بولتن نیوز بابیان اینکه در حال حاضر یکی از نکته‌های مهم بهبود فضای کسب‌وکار برای ایجاد سرمایه و جذب سرمایه‌گذار خارجی است، اظهار داشت: اگر فضای کسب‌وکار کشور بهتر شود، رتبه‌های جهانی افزایش پیدا کند و ما می‌توانیم در گردش سرمایه‌های داخلی موفق‌تر باشیم و از خارج از کشور نیز سرمایه جذب کنیم.

وی افزود: تیم اقتصادی دولت دوازدهم باید اقتصاد را به‌گونه‌ای هدایت کند که بازار ایران از فضای چند نرخی بودن فاصله بگیرد، زیرا این چند نرخی بودن منشأ فسادها است و باید به سمت تک‌نرخی شدن ارز برویم.

این فعال بخش خصوصی بابیان اینکه دولت وعده تک‌نرخی کردن ارز را از سال گذشته داده عنوان کرد: بخش خصوصی امیدوار است که این اتفاق در دوره دولت دوازدهم بیفتد.

آرگون بابیان اینکه دولت باید در این دوره کار خود را با جسارت بیشتری انجام دهد، خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات فوری دولت باید اصلاح ساختار بانک‌ها باشد. البته اصلاح ساختار مالیاتی و بیمه هم از دیگر اولویت‌هاست.

منبع: بولتن نیوز

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :