صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
محمد رضا خباز اظهار داشت: در جلسه پیش از صبح روز پنج شنبه با حضور مدیران دستگاه های اجرایی روزهای پنج شنبه طی سه ماهه دوم سال با اکثریت آرا تعطیل اعلام شد.
به گزارش بولتن نیوز، محمد رضا خباز  اظهار داشت: در جلسه پیش از صبح روز پنج شنبه با حضور مدیران دستگاه های اجرایی روزهای پنج شنبه طی سه ماهه دوم سال با اکثریت آرا تعطیل اعلام شد.

وی تصریح کرد: این تصمیم به استانداری های مراکز استان‌ها واگذار شده بود که پیش از این در چند استان کشور اجرایی شده بود که باید گفت این تصمیم به منظور صرفه‌جویی در میزان برق، آب و گاز اعمال شد که روزهای چهارشنبه این میزان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: این تصمیم درحالی گرفته شد که با توجه به جبران ساعات کاری طی هفته خللی در روند ادارات ایجاد نکند.
منبع: خبرگزاری مهر
برچسب ها: استان سمنان ، تعطیل ، خباز

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :